1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1958732

Sv: Apropå nånting...
Johan J: angående dagens domarinsatser , ta en titt här

twitter.com/viktorekstrom/status/1107389484012851200?s=21

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Modoflopplag1: Det var inte bara dom där två solklara situationerna som dom randiga missade. En annan situation som jag kommer ihåg så stod en utav huvuddomarna precis vid förlängda mållinjen och såg på medans en AIK-spelare kross-checkade en Oskarshamnsback stenhårt i ryggen två gånger så att han föll till isen. Domarna kan ju iallafall försöka dölja det lite, nu blir det så sjukt uppenbart.

Hoppas verkligen att det blir SHL-domare i kvalet, för dom här HA-domarna är fan sämre än vad jag kommer ihåg sedan förra säsongen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...