1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1958750

Sv: Apropå nånting...
{8179}: Man undrar ju var fåntratten Sanny och alla andra foliehattar som var så förnärmade efter match 2 håller hus idag. Just ja, de har fullt upp att hylla AIK:s Wiegel och hur härligt det är med känslor på isen. Inte så att jag inte håller med men JÄVLAR vad skenheliga de är. Känslor är uppenbarligen bara bra när favoriterna gynnas av dem.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Och i SHL hyllas ständigt Shinnimin eller vad fan han heter efter sina påhopp och filmningar medan Brynäsare sågas efter minsta filmning eller tjuvnyp, fy fan säger jag..

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Harald har inte haft några synpunkter på domarna sedan han gnällde över att råttorna blev bortdömda.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...