1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1959253

Sv: Apropå nånting...
Det blir inte lätt att vinna mot Oskarshamn i bäst av 7 matcher, men att säga att det är en lättnad att det inte blev AIK vore en underdrift.

Våra chanser att hålla SHL-kontraktet vid liv blev precis betydligt större.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Var Åhlund med och kvalade oss kvar 2001?
Eller är jag på cykeln?