+ 1
Inlägg: 1959315
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nån som vet vad som gäller för biljetterna i O-hamn?
Går alla biljetter på bortastå till supporterklubben?
Kan vi söderfolk få tillgång till några?
Går alla biljetter på bortastå till supporterklubben?
Kan vi söderfolk få tillgång till några?
Tycker inte det blev någon domarskandal heller. I det stora hela bra beslut och nivå idag.
Objektivt betraktat.
Nu får vi passa oss för Oskars Haukeland. Otäckt om han har det här flytet mot oss. Vad gäller alla täckta skott från Oskars så behöver vi en eller ett par spelare som kan vara så kyliga att dom håller inne skottet en halvsekund emellanåt för att locka ner motståndare och sedan trampa runt.