1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1959382

Sv: Apropå nånting...
Ödmjukhet rabbar...
Det blir den stora melodin i kvalet!!!
Oskarshamn har som vi hade förra året allt att vinna..
Spelade uselt på slutet utav serien och steppade upp när de väl behövde det!
Totalt nedskrivna...
Precis som vi var förra säsongen och iofs alltid varit!
Det blir inte lätt.. de har vinden i ryggen!
Boka redan nu tid med psykologen,familjeterapin och hjärtläkaren...
Tala om för kärringen att du bokat soffan framför Tv:n from 27 mars och två veckor framåt...
Sjukskriv dig ifrån jobbet!
Fyll upp kylen med Champagne, gravöl och massor med Explorer..
Ta inget för givet...
I kval allt hända och vi Timrå IK har ALLT i egna händer..
Bäst av 7...
Stå upp för Timrå IK i vått och torrt ALLTID ❤

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Det är 10min kö på biljetterna nu på möra! Så skare va! Forza Timrå!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer