Kaos på Söder i Stokholm, gatorna avstängd, klart det blir det när Bajen vinner SM Guld. Flera justa Pubar också föresten, kan bli hårt för GIF nu, men Kval måste väl gå att nå? Visst saknas Sjöberg, men nu har vi nya Spelare och det är väl upp till dom att axla manteln, Appropå Hautomaa var han skadad mycket i Finland också, gjorde också mycket mål, även i Landslaget. målskjyttet verkar han ha lagt på hyllan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
axla manteln, Appropå Hautomaa var han skadad mycket i Finland också, gjorde också mycket mål, även i Landslaget. målskjyttet verkar han ha lagt på hyllan.