Tv4 sa en bra sak om Bajen Fans ikväll: att dom är lika mycket trogna i medgång som MOTGÅNG! Och det är precis där vi är nu, i motgångens tunga uppförsbacke. Men det är nu vi supportrar behövs som mest, sa ta er samman så att vi kan ta oss ur denna svacka, så ta och anmäl er till Brynäs-resan. För vi är inga medgångssupportrar som bara åker när det går bra, eller...?!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Veckans look-a-like: Per Hallin och Markoolio.