Sputnik: Mora är dock tyngre än vad vi var igår mot Oskarshamn. Det kan bli en jobbig serie för leksand, dom kan ju inte spela 60 min i egen zon och vinna matcher.
Inlägg: 1962038
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8671}: Tyngre i all ära, släpper in mål för det. Skall den hår serien bli Leksand 2.0? Utspelade men sprattlar in mål?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{8671}: Jo så är det. Däremot tyckte jag det började lovande för oss men efter Svedbergs bjudning så blev det svajigt direkt.
+ 3