OlliJanne: Jag vill se Bratten i mål, skiter i om vi vann, han såg osäker ut hela matchen och släppte returer rakt ut hela tiden på dom enklaste skotten, han såg säkrare ut i sudden, men överlag så tycker jag han ger ett jävligt skakig intryck. Brattström visade innan kvalet varför han skulle få chansen, han såg lugn och bra ut, inge ryggsim och enkla returer, jag vart överraskad att Svedberg ens fick stå senast.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Brattström visade innan kvalet varför han skulle få chansen, han såg lugn och bra ut, inge ryggsim och enkla returer, jag vart överraskad att Svedberg ens fick stå senast.