{8515}: tanterna är viktik men man får lura dom så man kan ta en stänkare å se matchen ,å bli så jävla nervös hoppas de går vägen eller ska tv jäven ut om de går åt helvete!
She: innan man inleder ett förhållande är den viktigaste frågan....är du Timråsupporter ? Om inte skippa den dejten. Själv är jag gift med en Modo supporter så jag är ju inget bra föredöme precis. Heja Timrå !!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...