Vi får tacka Strimmas välsignade spöke att vi går vidare till förlängning i en sån här match.
Senast så kom vi ut betydligt starkare än IKO i övertid. Smält ner den där jävla kexchokladen och skjut upp den i halspulsådern om det är vad som behövs - energi nu! Vi spelar på stulen tid!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Senast så kom vi ut betydligt starkare än IKO i övertid. Smält ner den där jävla kexchokladen och skjut upp den i halspulsådern om det är vad som behövs - energi nu! Vi spelar på stulen tid!