Jåkkinen: Oskarshamn är ett sämre lag på varenda position, men dom spelar bättre än oss för att dom har en spelide som funkar och ett bättre coachande, det känns som om allt faller på hur vi coachar laget och att vi inte har något fungerande spelsystem överhuvudtaget, vi sätter Wedin med Gallo och Madsen! då har vi 4 helt uddlösa kedjor, vi har ingen 1a kedja öht, det är bara grått.
vi har spelarmaterialet för att vinna detta, men tyvär ingen coach som kan få ut något utav det.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
vi har spelarmaterialet för att vinna detta, men tyvär ingen coach som kan få ut något utav det.