Sputnik: intressant att tomten som coachar Oskarshamn menar att vi får press för att vi fick två powerplay. Det är ju tvärtom, vi fick PP för att vi satte press. Verkar vara en besynnerlig figur det där, han har alltid en ursäkt.
+ 3