Sputnik: Ja det är ju ingen nyhet direkt, det är ju det som har varit det stora problemet.
Inlägg: 1963378
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Tycker väl först och främst det största problemet varit spel utan puck, felsortering och spelare som går bort sig totalt, ibland 4 pers bakom mål och fria motståndare framför egen kasse.