{8671}: Jävla slött....TA I FAAN!!!
Inlägg: 1964132
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: Positivt: Tycker Oskar ser lite segare ut.
Negativt: Vi ser fortsatt obekväma ut och många unforced error pass.
Negativt: Vi ser fortsatt obekväma ut och många unforced error pass.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: Ja o mera skott för varje skott på mål är två målchanser!!!