Veteranolle: Därför att Dalroth har en säsong han inte varit närheten av innan. Drugge var värvad för HA och finns nog ingen som hade klagat härinne om vi bytt ut dom 2 om vi varit kvar i HA.
Veteranolle: Drugge sölar bort puckar i förbannelse, men vem gör inte det å andra sidan? Drugge kan ju skylla på att han knappt fått spela något den här säsongen men vad kan Freddan skylla på? Varför låter han Drugge spela?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...