Bee: För det första..det här är inte SHL. Det är på sin höjd allsvensk nivå,.så Drugge borde kunna prestera. För det andra så är ingen annan heller förutom Svedberg och Hållander på en ev. SHL nivå just nu. Brunt....
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
För det andra så är ingen annan heller förutom Svedberg och Hållander på en ev. SHL nivå just nu.
Brunt....