Offensivt: En sak Timrå kan förbättra "enkelt" är att stå upp bättre på blå i anfallszon och inte backa hem så ruskigt tidigt. De få ggr de stått upp har det sett bra ut. Nu ger de Oskars gratisyta och anfall i fart.
Defensivt: Om 3-4 spelare är ruggigt lågt i hemjobbet missar man lätt andravåg samt är det omöjligt att vända spelet effektiv. Blir liksom inga spelvändningar om alla backar in i mål. Timrå är alltför ofta för låga i positionerna tycker jag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Defensivt: Om 3-4 spelare är ruggigt lågt i hemjobbet missar man lätt andravåg samt är det omöjligt att vända spelet effektiv. Blir liksom inga spelvändningar om alla backar in i mål. Timrå är alltför ofta för låga i positionerna tycker jag.