Inlägg: 1964409
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Vi har absolut inget att göra o SHL, Nubben har misslyckats totalt. hela föreningen är ett fiasko! Men grattis oskarshamn, man kan komma långt med lite jävlar anamma.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Det var i alla fall kul att spela i SHL en säsong. Vi ska tillbaka!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Bra skott falk i ett bra läge, har du 300 flex i pinnen?
Pajaser. Svikare.