+ 14
Inlägg: 1965663
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kerstin_k: Oerhört viktig seger, men känner mig konstigt nog inte glad. Fel på mig kanske...
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Oskarshamn gnäller på domarna.
Under intervjun med Rifalk efter matchen lugnar Åhlund nerverna med Coca Cola. Galló kan väl ta med sig några PET-flaskor ner till Småland I helgen och kasta över till Oskarshamnsbåset om Åhlund ser så där uppgiven på livet igen.
Kom igen nu Timrå!
Under intervjun med Rifalk efter matchen lugnar Åhlund nerverna med Coca Cola. Galló kan väl ta med sig några PET-flaskor ner till Småland I helgen och kasta över till Oskarshamnsbåset om Åhlund ser så där uppgiven på livet igen.
Kom igen nu Timrå!
Starkt att studsa tillbaka efter förra matchen. Och så jävla underbart att slippa sudden.
Allt (nåja, sanning med modifikation) som behövdes idag; en dvärg med handväska. Tack för en gedigen insats Emil!