1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1965663

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Kanske topp 5 vad gäller sköna vinster. Åtminstone topp 10.

Starkt att studsa tillbaka efter förra matchen. Och så jävla underbart att slippa sudden.

Allt (nåja, sanning med modifikation) som behövdes idag; en dvärg med handväska. Tack för en gedigen insats Emil!

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kerstin_k: Oerhört viktig seger, men känner mig konstigt nog inte glad. Fel på mig kanske...

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Oskarshamn gnäller på domarna.

Under intervjun med Rifalk efter matchen lugnar Åhlund nerverna med Coca Cola. Galló kan väl ta med sig några PET-flaskor ner till Småland I helgen och kasta över till Oskarshamnsbåset om Åhlund ser så där uppgiven på livet igen.

Kom igen nu Timrå!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kerstin_k: Typ minst på plan men lika hård som Chara!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.