ante08: Gif har på riktigt ett starkare lag än MFF i år. Åtminstone väl så starkt som dem. Det här var allt annat än en skräll, ett iskallt och småregnigt Sundsvall med konstgräs. Hit åker inte ett enda lag och bara hämtar poäng. Frågar du mig var GIF favoriter även före matchen, de kommer slåss i toppen i år
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...