NDR: Texten borde komma en halv sekund tidigare, hade vara lättare att hänga med då.
Inlägg: 1967043
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Ber alla att be en högre makt att ge Timrå styrka och tur ikväll. Vill fan inte åka ur efter bara 1 år i finrummet. Oskarshamn har inga förutsättningar att bli ett etablerat SHL lag men det har Timrå. Så jag hoppas Hockey gudarna är på vår sida ikväll..
Kriga kriga kriga..
Kriga kriga kriga..
+ 4