Tikkare: Gud är med oss!
Inlägg: 1967124
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Charlie2: Ja, det får vi verkligen hoppas med alla våra illröda klappande hjärtan.
För just nu tror jag dom flesta av oss mår som Wilmer Pitt-klassikern "Om en hund mådde så här"´.
Men vi kraftsamlar i söder och större delen av Växjö-TIK:arna avnjuter (!?) matchen tillsammans ikväll. Må det bästa laget vinna ikväll - så länge det har röda tröjor.
Alltid rött, alltid rätt!
För just nu tror jag dom flesta av oss mår som Wilmer Pitt-klassikern "Om en hund mådde så här"´.
Men vi kraftsamlar i söder och större delen av Växjö-TIK:arna avnjuter (!?) matchen tillsammans ikväll. Må det bästa laget vinna ikväll - så länge det har röda tröjor.
Alltid rött, alltid rätt!
+ 2