Allesammans. Nu gör vi säsongens sista kraftansträngning för att bära fram vårt älskade Timrå till seger. Skitsamma vad som har varit. Idag finns det bara en sak som betyder något och det är seger. Ikväll ska ispalatsets väggar skaka, och vi bara ska stå som segrare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ikväll ska ispalatsets väggar skaka, och vi bara ska stå som segrare.
VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALDRIG UPP!!!