{7533}: Är inte omöjligt att det här var sista gången vi var i SHL. Hur ofta kommer en Zäta, DAhlen eller en EP och lyfter oss till SHL? Så otroligt dåligt att man inte lyckas bygga en mer realistisk trupp. J20 har ju inte varit särskilt bra heller.
Inlägg: 1967682
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
El_loco: har inte Oskarshamn precis bevisat att man inte behöver någon Dahlén eller Zetterberg för att gå upp i SHL? Vi behöver en kompetent tränare och ett lagbygge.
+ 10