+ 6
Inlägg: 1967733
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Simmalugnt: Det blir efter detta aldrig någon SHL-hockey i Timrå igen. Tack och god natt Timrå IK!
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Simmalugnt: tror inte de finns nå pengar kvar efter alla stjärnvärvningar
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Simmalugnt: varför har man mörkat om miljonerna? Ville man åka ur?
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Simmalugnt: Det är faan i mig det ENDA positiva i detta...Bra synpunkt
”Vi kommer aldrig få fram någon talang igen.”
”Vi kommer aldrig spela i SHL igen.”
Så här lät det senast vi åkte ur också, och se hur det gick.
Ge det några år, det kommer inte bli lätt. Men va fan, vi är Timråiter, vi kan ju knappt stava till lätt.
Vi har faktiskt ett ännu bättre läge nu än när vi ramlade ur senast, då vi inte (hoppas jag) står på ruinens brant ekonomiskt!
VI ÄR TIMRÅ, OCH VI GER ALDRIG UPP!