1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1967791

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Detta gör ont... Så förbannat jävla ont i hjärtat...
Men vi bryter ihop och kommer igen.
Senaste resan hade vi konkurshot över huvudet.
Vi hade presskonferenser tillsammans med Timrå kommun om framtiden för klubben.
Vi hade NOLL framtidstro där ett tag, men nog tusan gick det att ta sig tillbaka.
Vi kommer göra det igen. Förhoppningsvis två lag som gör det nästa år också. Ett kommer vara Timrå IK.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Bigthelin: Senaste resan hade vi konkurshot över huvudet.

Det har ni nog dessvärre igen om max 3 år, då det som senast sannolikt blir nedflyttning för spel i Div 1 "Norra Korpen"

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.