Hockeyleksing: Medgångssupporter? Snälla.... jag har alltid hållt både på TIK och LIF samtidigt. Men nu räcker det med Timrå för min del... Jag går över helt på LIF.
Inlägg: 1968120
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
{8758}: med tanke på leksands historia så passar jag på att hälsa dig tillbaka nästa år..