1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1968350

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Nu först börjar hjärnan att koppla upp sig igen! Igår åkte jag hem i ett töcken gick ut i bilen vid 2-0 lyssnade på radion sen var de bara krokodiltårar!! Hemskt ledsen att vi inte träffades men med så mkt folk på plats är de inte lätt jag hade ju laddat med extra medicin så jag skulle klara av pressen på hjärnan men e man trasig så e man men måste säga VILKET TRYCK DE VA I TEMPLET!!! Att vi sen inte spelade bättre e ju en annan sak vi får se tiden an o hoppas att nubbs syr ihop ett ha- lag som gör att vi kommer tillbaka till finrummet 😎

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
JonteD: varför krokodiltårar?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...