1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1968452

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Det jag menar är att ni dissar alla som kommer utifrån och att allt från bygden är guds gåva till hockeyn i all evighet...Om du kallar mig för troll så kan du titta på din egen tråd bakåt din lilla ollonborre. Många av dom ni dissar som hockeyspelare lyckas sjukt bra när dom slipper era banjospelande tränare och ledare..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Hockfan: }: Varför har du vårt klubbmärke när du inte är Timråit?
F.ö är nog samtliga härinne rörande överens med dig om att Freddan ska väck, att vårt misslyckande till störst del är ett ledaransvar. Printz hade de flesta säkert sett hos oss nu i kvalet men kanske ännu hellre den tänkte ersättaren Filip Westerlund som vi fick i utbyte. Dock blev ju han skadad rätt omgående.

Ollonborre?! Hahahahahaha 😂

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer