PontusPilatus: Hade mycket väl kunnat se Molle som 4e center, han var bra i den rollen den här säsongen när han användes där. Kom mer till sin rätt.
Inlägg: 1968542
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
{8179}: jag tycker Molinder är kass han platsar för fan inte bland dom två matrialarna bli kvitt mens tider är.Han var ju med å bidrog sist vi åkte ur