tjobba: Ante Karlsson eller Henrik Stridh kanske? Annars är ju Fredrik Söderström fortfarande mitt drömnamn.
Inlägg: 1969579
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Lill-Kenta är mitt drömnamn. Men han lär väl inte träna något mer lag, kanske.
+ 2
Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Hur som haver blir det en Vääääldigt hektisk silly för Nubben. Måste hitta tränare hyffsat snabbt för att kunna meddela det till kommande nyförvärv som lär vilja veta.
+ 1