Rillo>> Det går ju inte så väldigt bra för böbcäts heller ..
Gävle>> Från Svl busstation 10.30. Visst har det vart lite dålig info men det ligger väl i folks intresse att ta reda på saker oxå. Det är ju inte omöjligt direkt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gävle>> Från Svl busstation 10.30.
Visst har det vart lite dålig info men det ligger väl i folks intresse att ta reda på saker oxå. Det är ju inte omöjligt direkt.
Ska upp på värdhusmacken nu o anmäla mig :))