rillo.. kul att du är nöjd med något här i livet.. för ni sundsvalls supportrar brukar aldrig vara nöjd med något...det måste varit jobbigt att fylla i TIMRÅ IK som ditt favoritlag när du fick din egna sida... vad säger de andra småkissarna om att du har skrivit TIMRÅ IK som favorit lag?? kan du inte stå för att du gillar sundvall??
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
kul att du är nöjd med något här i livet..
för ni sundsvalls supportrar brukar aldrig
vara nöjd med något...det måste varit
jobbigt att fylla i TIMRÅ IK som ditt favoritlag
när du fick din egna sida... vad säger de andra
småkissarna om att du har skrivit TIMRÅ IK som
favorit lag?? kan du inte stå för att du gillar sundvall??