1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1970045

Sv: Silly Season 2019-2020
Modano: Så är det, vi kom sent in i silly kommer Nubben säga. Iom att vi inte visste vilken serie vi skulle tillhöra blev det svårt att välja och när kvalet var över var spelarmarknaden närmast renskrapad.
Måste vara ett helvete att få ihop ett lag till en så vansinnigt oattraktiv klubb som Timrå IK.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: ääh vi hade ju värvat ihop ett allsvenskt lag inför SHL, så låt oss nu resajna dessa killar för den serie de tillhör. Södertrög och Dr Druggels och han den allsvenska coachen vi hade. Den där jävla korpen målisen vi hade däremot, kan väl skicka till Sibirien.

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Inte välja, värva 😁

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...