Sputnik: Nubbens uttalande i artikeln på ST. Syftar han till sin egen svärson med då också eller? 🤔
"Tittar man på hockeyn i dag och på vilka spelare hos oss som kanske haft det tungt under säsongen så kan man konstatera att skridskoåkningen är viktig. Alla behöver inte åka fortast, men det är en viktigt del."
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Tittar man på hockeyn i dag och på vilka spelare hos oss som kanske haft det tungt under säsongen så kan man konstatera att skridskoåkningen är viktig. Alla behöver inte åka fortast, men det är en viktigt del."