mikenomad: Är Nubben så där positiv så borde han ha intressanta spelare på G. Hoppas att Brattström väljer att stanna. Får man drömma så blir Laxen vår nya Pelle Hallin. Även om det är ett långskott.
Sputnik: Det vore en dröm om Bratten stanna liksom Laxen, fick höra igår att det är ”tydligen” 5 spelare som kommer att stanna kvar från den här säsongen. Bratten,laxen,Berglund,boyce, Molinder kanske kan vara nått av namnen?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.