Så har det gått ett bra tag sedan jag blev tillsagd att sluta tjata om Supportersidan............och är det nån som sett nån ny Supportersida?????? Och varför det inte finns nåt info i Matchprogrammet om Supporterklubben det är det ingen som har kommenterat. Det skulle väl kunna vara en liiiiten rad iaf.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och varför det inte finns nåt info i Matchprogrammet om Supporterklubben det är det ingen som har kommenterat. Det skulle väl kunna vara en liiiiten rad iaf.