Ni som skriver och klagar över den obefintliga uppdateringen av hemsidan:
Ni har rätt, just nu är allt under kritik men sedan ett par veckor tillbaka jobbas det för högtryck på nya lösningar. Problemen är långt mer fundamentala än vad vissa av er verkar förstå. Till att börja med har vi ingen webmaster, vilket i sig är en förutsättning för att kunna ha en internetsida. ´
Om ni undrar ngt, kanske är sugna på att hjälpa till går det bra att skicka ett mess till mig.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ni har rätt, just nu är allt under kritik men sedan ett par veckor tillbaka jobbas det för högtryck på nya lösningar. Problemen är långt mer fundamentala än vad vissa av er verkar förstå. Till att börja med har vi ingen webmaster, vilket i sig är en förutsättning för att kunna ha en internetsida. ´
Om ni undrar ngt, kanske är sugna på att hjälpa till går det bra att skicka ett mess till mig.