1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1971113

Sv: Silly Season 2019-2020
Andersson: Se på fan, ett lag som totalt går ner sig i en game 7 på hemmaplan.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Synct: tränaren i Färjestad är ju en jätte bäbis gnäll o grin hela jävla tiden på än de ena o än de andra så jävla skönt att detta jävla köplag åker ur i semifinalen o förresten va är de att grina över dom spelar ju i SHL även nästa säsong och har ju råd att köpa mera o flera spelare för att vara topp 4 för 25 året i rad i SHL supportrar till Färjestad har ju aldrig känt på nån riktig sanning med vad det innebär att åka ner i HA . Nu fick iaf jag som jag ville hoppas att AK o Erixon blir klar inom kort iaf i mina drömmar är det så hoppas att det stämmer när jag vaknar .......

Sv: Silly Season 2019-2020
Synct: Tyvärr är det väl så att hemmalag som inte går ner sig i game 7 hamnar inte i game 7...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer