Friskan: Men lilla vänn,,,du tjatar väl inte,,,,,Var länge sedan suppstyrelsen fick förslag, och varför suppsidan måste tillbaka,,,,,,
Och vem som är Webb ansvarig kan man ju fråga sig, tycks va j-ligt bra på devalvera iaf,,,,och försvann gjorde han sedan han lovat oss supportrar en es mässig sida,
Kära Kennet: Tror du vi supportrar är dum i huvudet, Du har mycket att förklara som du lovat,,,,gör det,,,,,,
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men lilla vänn,,,du tjatar väl inte,,,,,Var länge sedan suppstyrelsen fick förslag, och varför suppsidan måste tillbaka,,,,,,
Och vem som är Webb ansvarig kan man ju fråga sig, tycks va j-ligt bra på devalvera iaf,,,,och försvann gjorde han sedan han lovat oss supportrar en es mässig sida,
Kära Kennet: Tror du vi supportrar är dum i huvudet, Du har mycket att förklara som du lovat,,,,gör det,,,,,,