{4606}: Leksand har väl ingen spetsspelare med SHL-mått mätt så rimligt att de tar in en rutinerad femma. Är nog bara IKO som inte kommer ha åtminstone en vass femma.
Ni hade ju bra utveckling på Wedin och Hållander, men lite synd att ni inte tog in några transatlanter som typ Mora gjorde. Inte för att de räddade Mora i slutändan, men min känsla var att ni hade blivit ett mycket bättre lag med några spetsspelare till.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ni hade ju bra utveckling på Wedin och Hållander, men lite synd att ni inte tog in några transatlanter som typ Mora gjorde. Inte för att de räddade Mora i slutändan, men min känsla var att ni hade blivit ett mycket bättre lag med några spetsspelare till.