1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1971331

Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Wedin väljer mellan Arizona och Chicago. Vilket lag bör han välja? Om ni som har koll på NHL får välja alltså.

Sköna cash in till Timrå hur som haver. 🙂

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Säger Chicago. Tror Jeremy Colliton är rätt ledare för honom. Jeremy vet vem han är också.

Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Arizona..

Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: konkurrensen i Chi är ju hårdare med Kane, Toews, DeBrincat och Strome bl.a.
Coyotes har en tunnare trupp men gjorde en bättre säsong än Blackhawks i år så coachen där får uppenbarligen ut mer av det material han har så skulle ju helst se han i Arizona.
Finns ju spelare av kaliber där med Keller och Galchenyuk är väll dom vassaste bland forwards så där fin s större chans att slå sig in i truppen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...