Kära kamrater,suppotrar,supavänner och buksvågrar!! Lugn i stormen!!! Vi måste respektera att kansliet och Nubben och övriga i Timrå IK har semester( Påsklov ) nu efter efter säsongen! De njuter utav nubbe och sill och underbart väder!! Hockeyn kommer i andra..tredje hand nu.... De tar tag i den sen i augusti... Då norpar vi tag i det som finns kvar på marknaden!!! Fridens liljor...HÅLL UT OCH RID INATT!!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Lugn i stormen!!!
Vi måste respektera att kansliet och Nubben och övriga i Timrå IK har semester( Påsklov ) nu efter efter säsongen!
De njuter utav nubbe och sill och underbart väder!!
Hockeyn kommer i andra..tredje hand nu....
De tar tag i den sen i augusti...
Då norpar vi tag i det som finns kvar på marknaden!!!
Fridens liljor...HÅLL UT OCH RID INATT!!!!