1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1971373

Sv: Silly Season 2019-2020
Matsg: Men då kan du mfl börja heja på Mora då. Om dom är så jävla duktiga

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
SebastianH: Man bör väl ändå ta intryck av vad andra gör och lära sig utifrån det. Nu råkar ju Mora vara en klubb som tappade sin SHL plats samtidigt som oss, då är det väl intressant att se hur de tacklar den uppgiften. Gissar på att TIK inte var först med egen hemsida heller, någon annan lär ju ha varit före med det.

Sv: Silly Season 2019-2020
SebastianH: Åh herregud, nu är vi på den nivån! Man både måste och bör titta på vad andra gör! Sedan får man plocka godbitarna och omsätta det i sin egen organisation!

Sv: Silly Season 2019-2020
SebastianH: Ja det finns nog inget annat att göra. Så får det bli

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...