Madde.. jag är lite blyg...men jag är helt säker på vem du är!! du tog en del kort.. men ni ska ha en hel del beröm... imponerande att ni orkade åka så långt o dominera läktaren så där.. p.s jag var en av dom 2 rakade killarna till vänster om klacken.. enligt swen lik torgny mogren..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
jag är lite blyg...men jag är helt säker på
vem du är!! du tog en del kort.. men ni ska
ha en hel del beröm... imponerande att ni
orkade åka så långt o dominera läktaren så
där..
p.s
jag var en av dom 2 rakade killarna till vänster
om klacken.. enligt swen lik torgny mogren..