KHK och Marcus Paulsson går skilda vägar. Lite till åren gången men hyffsad produktion och ingen skadehistorik i princip. Tung som satan, bra arbetsmoral, helt ok på grillorna. Verkar inte som han ska lägga av iallafall.
Lirade väl f.ö med Crandall som såvitt jag vet inte har något kontrakt över nästa säsong han heller?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Lite till åren gången men hyffsad produktion och ingen skadehistorik i princip.
Tung som satan, bra arbetsmoral, helt ok på grillorna. Verkar inte som han ska lägga av iallafall.
Lirade väl f.ö med Crandall som såvitt jag vet inte har något kontrakt över nästa säsong han heller?