Gud; Så du frågade någon helt enkelt?!!! Då borde du dyka upp på någon utav våra kort, hade du jeansjacka? Dominera på läktaren, med 1500 där så var det ingen utmaning. Kom och ge oss beröm på vår hemsida istället...! =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så du frågade någon helt enkelt?!!!
Då borde du dyka upp på någon utav våra kort, hade du jeansjacka?
Dominera på läktaren, med 1500 där så var det ingen utmaning. Kom och ge oss beröm på vår hemsida istället...! =)