Madde.. näpp.. jag frågade ingen.. det var en av killarna som ropade efter dig..han ville att du skulle ta några kort..och jag fastnar ALDRIG på kort...
TIK031... kl 17.00 är den sista chansen att ANMÄLA sig till RESAN jönköpning.. så lyft luren o ring LAWA eller maila [email protected]..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
näpp.. jag frågade ingen.. det var en av killarna
som ropade efter dig..han ville att du skulle ta
några kort..och jag fastnar ALDRIG på kort...
TIK031...
kl 17.00 är den sista chansen att ANMÄLA sig
till RESAN jönköpning.. så lyft luren o ring LAWA
eller maila [email protected]..