Tarasov: NCAA tycker jag är svår att tolka. Lite som J20, och det är ju även de en juniorliga typ. Vi får väl se vad Kelleher har att erbjuda. Men hade personligen inte varit särskilt förväntansfull ens om det var till H.A han hade värvats. Nu har jag aldrig sett honom lira skall tilläggas.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi får väl se vad Kelleher har att erbjuda. Men hade personligen inte varit särskilt förväntansfull ens om det var till H.A han hade värvats. Nu har jag aldrig sett honom lira skall tilläggas.